Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Niezwyciężony zachwyci oprawą; zaoferuje kilkanaście godzin zabawy
Pierwsze konkrety na temat The Invincible, gry, którą zapowiedziano kilkanaście dni temu, pokazują nam, jak wielkie ambicje ma zespół deweloperski z firmy Starward Industries. Niezwyciężony (polski tytuł produkcji) powstaje w oparciu o powieść sci-fi Stanisława Lema o tym samym tytule. Z obszernego wywiadu, jakiego udzielili serwisowi Wccftech Marek Markuszewski (CEO i producent gry), Daniel Betke (CTO) i Mariusz Antkiewicz (designer odpowiedzialny za rozgrywkę), dowiadujemy się kolejnych detali.

Niezwyciężony będzie produkcją mocno stawiającą na opowiedzenie historii. Deweloperzy nie będą skąpić nam dynamicznych momentów i zdradzają, że „w akcji” będziemy znajdować się przez większość czasu gry. Jeśli skupimy się wyłącznie na wątku fabularnym (historia nie będzie liniowa i zaoferuje kilka zakończeń), to z Niezwyciężonym spędzimy kilka godzin. Gdy zechcemy sprawdzić wszystko, co przygotują dla nas autorzy, czas, który poświęcimy grze podwoi się.

Ciekawie zapowiada się połączenie rozgrywki i sposobu prowadzenia fabuły. W Niezwyciężonym gra nie będzie się zatrzymywać, byśmy mogli wybrać opcję dialogową. Twórcy chcą wywrzeć na graczu presję czasu, co w połączeniu z systemem, który zapamięta nasze decyzje i zachowania będzie prowadzić do ciekawych rozstrzygnięć fabularnych.

Wiemy, że The Invincible trafi na PC i konsole nowej generacji w drugiej połowie 2021 roku. Twórcy zapowiedzieli, że przeniosą swój projekt na Unreal Engine 5, gdy ten będzie dostępny dla deweloperów. Są świadomi, że pozostanie im na to maksymalnie kilka miesięcy. Prace zaplanowano, biorąc pod uwagę ten ruch. Nowości, które zaoferuje nowa wersja silnika Unreal, przełożą się na grę. System dynamicznego oświetlenia Lumen mocno wpłynie na oprawę wizualną. Deweloperzy cieszą się także na możliwość wykorzystania silnika odpowiedzialnego za fizykę i zniszczenia - Chaos.

Na koniec rozmowy potwierdzono także, że Niezwyciężony wykorzysta możliwości, jakie dadzą deweloperom konsole nowej generacji - ray tracing, system dźwięku 3D w PS5 i adaptacyjne spusty w kontrolerze DualSense.

Źródło:
"Musiol" - GRY-OnLine
Klemens
2020-10-04 13:13:58
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow